Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем загряване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    аз от скоро имам подобрен проблем колата загрява много бавно а на дълъг път а и понякога в града никога не качва 90 градуса седи между 90 и линията преди нея незнам колко е точно качва се малко и аха да отиде на 90 и пак пада долу от какво може да е според вас? Миналата зима загряваше на 90 за по малко от км без зор.... за да качи 90 градуса трябва да види много зор но после като я отпусна пак пада... термостат ли е това или нещо друго?
    Alfa Romeo 147 "Selespeed"
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vasilus Покажи съобщение
      Здравейте колеги имам си един проблем и се чудя от какво може да е та значи ставам си аз тази сутрин и тръгвам с моята 156 1,9jtd карам 4 км градско и колата си е все на едни градуси навън е 0 c* а стрелката за температурата на водата не се отмества въобще парното духа хладко!!! а мисля да не е от термостат защото единият маркуч който влиза в радиатора е студен а другият си е топъл та значи не е отворил но защо след 4 км въобще неще да вдигне температура благодаря!!!!
      Не е нормално колега. Моята за 1-2 километра и вече си духа топло. Един приятел с 1,9 (но фият) имаше същия проблем и се оказа, че термостата не затваря докрай
      sigpic
      Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
      BMW 316 Compact '95

      Comment


      • #18
        Преди една седмица си смених термостата сложих (BEHR) и сега температурата се качва до 90 и като дам на свободна по-надолнище ми пада до 70.ТОВА НОРМАЛНО ЛИ Е?
        Alfa Romeo 159 TI, 2.4 JtdM Q4
        ex Alfa Romeo 156 1.9 jtd 16v m-jet. 2005 FL

        YAMAHA YZF R1 150 hp. 2003

        Comment


        • #19
          Нормално ли е да ми играе температурата. Карах около 10км. И за това време няколко пъти стрелката на температурата минаваше леко 80 градуса след което малко под 80 градуса. Като съм поддържал еднаква скорост на каране. За колата от подписа става дума.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ziko Покажи съобщение
            Преди една седмица си смених термостата сложих (BEHR) и сега температурата се качва до 90 и като дам на свободна по-надолнище ми пада до 70.ТОВА НОРМАЛНО ЛИ Е?
            Не е нормално.Земи го удари между очите на този,който ти го е продал.

            Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
            Нормално ли е да ми играе температурата. Карах около 10км. И за това време няколко пъти стрелката на температурата минаваше леко 80 градуса след което малко под 80 градуса. Като съм поддържал еднаква скорост на каране. За колата от подписа става дума.
            Най-вероятно датчикът не отчита съвсем коректно.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #21
              Моят опит с 1.9 JTD 16V - при външна температура 5 градуса тръгвам и след километър почва да се усеща топлото от парното. След 4 км, вече почти съм стигнал на работа, духа яко топло, а стрелката на температурата е мръднала към 60 градуса.



              И при мен е същото !
              ALFA 156 1.9 JTD `98г.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от annihilator Покажи съобщение
                Моят опит с 1.9 JTD 16V - при външна температура 5 градуса тръгвам и след километър почва да се усеща топлото от парното. След 4 км, вече почти съм стигнал на работа, духа яко топло, а стрелката на температурата е мръднала към 60 градуса.



                И при мен е същото !
                Еми да така си е, многократно дискотирано е че JTD-тата загряват бавно! И при мен е така и дори като загрее държи 75 градуса!
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  Еми да така си е, многократно дискотирано е че JTD-тата загряват бавно! И при мен е така и дори като загрее държи 75 градуса!
                  Само дето твойто 75гр. предполагам е 80-83гр.
                  Сложи един термометър в казанчето и сам ще се убедиш.
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    осъзнах какъв е проблемът!!! ами то аз мойта алфа я карам до 1500-1800 оборота щото тя си върви вчера си направих опит да я карам до 2000-2500 оборота и затопли много по бързо!!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      Само дето твойто 75гр. предполагам е 80-83гр.
                      Сложи един термометър в казанчето и сам ще се убедиш.
                      Абсолютно правилно. Не знам защо но 1.9jtd много често не отчита правилната температура в купето. Това ми го казаха в няколко сервиза. С очите си видях как уреда в купето показва 70 градуса, компа 85 (диагностика при Бобо).

                      А за бавното загряване е факт. Под нулата термостата ми отваря чак след 7-10 километра градско.
                      sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                        Абсолютно правилно. Не знам защо но 1.9jtd много често не отчита правилната температура в купето. Това ми го казаха в няколко сервиза. С очите си видях как уреда в купето показва 70 градуса, компа 85 (диагностика при Бобо).

                        А за бавното загряване е факт. Под нулата термостата ми отваря чак след 7-10 километра градско.
                        При всички е така. Уреда показва по-малко. При мен като е на 90 градуса в купето показва към 83 (2 мм преди чертичката за 90).

                        При всички които съм виждал е така.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment

                        Working...
                        X